دانلود پاورپوینت با عنوان ، بازار شناسی، بخشی از ایـن پاورپوینت : اهداف ارتباطات بازار یابی فروش پایدارایجاد تصویر ذهنی مثبتارایه اطلاعاتتغییر چارچوب ذهنیافرایش تقاضامتمایز سازی یک محصول از دیگر محصولاتبرجسته کردن ارزش محصول رکود وانواع تقاضا در بازارتقاضا منفیتقاضا صفرتقاضا پنهانتقاضا رو به پایینتقاضا بی قاعدهتقاضا کاملتقاضا بیش از حدتقاضا غیر سالمبازار یابی تلفنی تلفن را دست کم نگیریدبهترین زمانهای تماس تلفنی، صبح زود است کار با تلفن باید هدفمند باشدمعطل گذاشتن مشتری برای پیدا کردن خو ...