
تحقیق جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع - 9 ص وورد تحقیق جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع - 9 ص وورد تحقیق جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع - 9 ص وورد تحقیق جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع - 9 ص وورد چکیده یکی از مطالبی که در نام سازی برای محصولات کمتر مورد توجه قرار گرفته است، اخلاقیات در نام سازی میباشد. در این مقاله اهداف نام سازی، مسئولیت اجتماعی، عوامل ...